.

maandag 2 september 2013

De Kassameisjes, Houdios - Daar Vliegende Panters

..
Oooh wat duurt da lang man, der komt geen end aan 
Nou wa een lange kut-rit 
Hier Bruxelles 16 kilometer, da ligt toch vlak bij Salou of nie? 
Nog efkes en ik kots de hele boel onder 
We hadden ook nooit op die achterbank moeten gaan zitten 
Vomitado. 
Welk? 
Da's kotsen in het Spaans 
Hier, dat staat in de Wat & Hoe 
Ah, vet hendig 
Aahw doe mij maar een Breezer want ik hou 't niet meer? 
Je moet toch wat eten man, je ziet kei bleek 
Ons mam heeft 18 hard gekookte eieren meegegeven 
Ach wat een lieve schat, voor ieder zes 

BWAOCH 

ref.
Vamos a Salou 
Een busreis met hotel ja 
Een weekje uit de kou 
Met Breezers en paella 
Want wa kost da nou? 
Aprí¨s-ski in club Marbella 
De proppers zijn vet lauw 
En wij zijn vrijgezel ja 

Houdios 
Houdios 
Hé houdios hí¨ 

Gatverdamme, de hele keuken stikt van de kakkerlakken 
"˜betaalde dan 58 Euro per mid-week voor, afzetters 
Oh, man, ik wordt net wakker in m'n eigen braaksel 
Wat voor dag is "˜t? 
Ja, weet ik "˜t 
Ik kan niet meer zitten man 
Dat komt zeker van die Bungee rocket? 
Nee man, ge hebt oe eigen vannacht op die schuimparty door die flí¼gel propper laten afwerken 
hí¨ ja, der begint weer iets te dagen ja 
Hé Chantal wa is er? 
Ja heb ik weer, 
ik had de propper van mijn dromen ontmoet in het Hof van Holland, 
Helmut, heel Spaans allemaal 
Oah, vet romantisch 
Maar na anderhalf uur ging die klootzak vreemd 
Kunde gij anders nog efkes opzoeken wat morning after pil in het Spaans is? 
Bende gij dan niet meer aan de pil? 
Nee man, da's kei duur 
Zit niet meer in 't pakket 
Ik doe aan periodieke onthouding, da's gratis 
Welk? 
Periodieke onthouding, da ge 't alleen in het weekend doe 
Maarja, 't is vakantie hí¨? 
Una pí­ldora del dia despuis 
Welk? 
Da's morning after pil in 't Spaans 

ref.

Oh man ik heb "˜t gevoel dat ik net uit die bus kom, 
Kenne we der al weer in 
Ah ik kan nog steeds niet zitten 
En ik ben nou ook nog helemaal schraal 
Hoezo da? 
Ik heb me gister op het strand laten palen door "˜n één of andere Pablo 
Dat schuurt, ik had de hele playa in mijn doos zitten 
Oh, vuile slet 
Ik ga nog efkes afscheid nemen van Helmut en adressen uitwisselen, 
We gaan waarschijnlijk trouwen 
Maar hij was toch vreemd gegaan? 
Ja maar dat was een weddenschap en toen was ie was dronken dus hij kon er niks aan doen 
Oh, vet romantisch 
Dit was echt de mooiste mid-week van mijn leven 
Ja, wij op die bananenboot, mijn afgebroken zwangerschap, onvergetelijk 
Geef me snel een Fíugel anders ga k janken 
Puta sucio 
Welk? 
Da' is vuile slet in het Spaans 

ref.

Hí¨ hí¨ ook wel weer lekker hoor, zo thuis achter oe eigen kassa 
Lekker vertrouwd 
Is ook wat waard 

Houdios 
Houdios 
Houdios olééé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken